fredag 16 december 2011

Pipparkakor....

Herregud vilken ledig dag jag har haft..
Inte ledig en enda sekund kan man säga..
Började hos tandläkaren kl 8.40 för rotfyllning..Gick hur bra som helst..Känner mig sååå himla nöjd..
Sedan vidare till gymet,systembolaget,Lundstedts..På Lundis köpte jag föresten pipparkakor, kuliga va!!
 
Därefter tog jag mig en välförtjänt lunch på Sin Thai..
Med mat i magen tog jag tag i nästa omgång med Carlssons,Karlssons,Coop å Willys...
ChokladfudgeVäl hemma vid 14.00 var det upppackning av alla varor och inslagning av julklappar..
Därefter ställde jag mig och provde ett nytt recept jag hittade idag på ¨ChokladFudge..
OH MY GOD va gôtt det var..
Helt utan tillsatt socker..
Mmmmmmmm
Här kommer receptet..
Prova vettja'
Nu ska jag njuta av mitt nya favvovin Cline Zinfandel..
Imorgon är det kalajs fär Alvan snalvan pling plong hela dagen..

Pussisar å kramisar
Linda

Källa; Marianns LCHF mat & bak,johan-p.blogspot.com,monaspusselbit.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar