tisdag 20 december 2011

Är så tacksam ......

Var uppe i tid idag för att grattulera Alva på födelsedagen.
Denna fantastiska unge som bara vägde 1185 gr och var 40 cm när hon kom till världen.
Vi kallade henne för E.T för er som kommer ihåg den filmen.
Nu är hon en lång,vacker och fantastiskt god människa.
Det sistnämnda gör mig så glad. Att hon har blivit en snäll och god människa som inte gillar orättvisor och dumma människor.
Gråter gärna med andra och gråter väldigt ofta själv precis som mig.
Är så innerligt tacksam att hon blev min och ingen annans.
Att hon faktiskt valde oss till föräldrar.

Nu sitter jag här med mitt nya granatäpple te och läser morgontidningen med tårarna rullandes ner för mina kinder av ren och skär lycka och tacksamhet över att hon är min.
Grattis älskade unge

Puss å kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar