lördag 10 december 2011

Ljuvliga myslördag..

Idag ska jag inte kliva ur myspyskläderna föränn möjligtvis till kvällen..
Liten Alva har feber och är riktigt förkyld och jämmerlig..
Har tillbringat förmiddagen i soffan med skidskytte och ett antal muggar kaffe..
Imorse till frukosten tog jag fram en burk med Lucullus sill i dill, åhhh herre gud vad gott det var..
Kände att jag hade kunnat druckit upp spadet till och med, men det gjorde jag INTE...
Antagligen var det precis vad jag behövde..
Idag ska jag baka ut pepparkaksdegen jag gjorde igår..
Hittade ett recept med mandelmjök och kokosmjöl här hittar ni receptet..
Källa: papper.fi

Tror minnsann när ändå mysstämningen är på topp att vi sätter upp julgranen..
Bild kommer senare..

Puss å kram mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar